Stage in Uganda! - Reisverslagen van Dieuwke Lamers - WaarBenJij.nu Stage in Uganda! - Reisverslagen van Dieuwke Lamers - WaarBenJij.nu

Stage in Uganda!

Hee allemaal,
Als laatst onderdeel van mijn master Applied Communication Science ben ik begin april gestart met een stage in Uganda. Behoorlijk uitdagend, inspirerend, verrijkend en vermoeiend is het tot nu toe! Mijn stage duurt tot 11 juli en daarna ga ik reizen naar en door Tanzania, ook met Tom.
Aangezien veel mensen mij vroegen hoe het gaat heb ik toch besloten mijn oude blog weer op te pakken. Dus bij deze ;-)
Leuk dat jullie allemaal zo geinteresseerd zijn!!
Liefs,
Dieuwke

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2014

Met Tom naar Tanzania en dan terug naar Nederland

18 Juli 2014

Einde van de 'radio-stilte' die stage heet... ;-)

28 Mei 2014

t leven in Kampala:Nieuwe studenten&1ste keer ziek

09 Mei 2014

Een weekje genieten in Nairobi!

23 April 2014

Bij gebrek aan medestudenten integreren met locals
Dieuwke

Hallo Allemaal, Zoals de meesten van jullie weten, ben ik net geslaagd. En voordat ik nu ga beginnen aan de volgende fase van mijn opleiding, namelijk de universiteit van Wageningen, ga ik deze maand genieten van het prachtige Thailand! Een land vol prachtige natuur, lachende mensen, warmte en mooie stranden. Samen met een vriendin, Eva, ga ik backpacken. We hebben nu alleen nog maar globale plannen van wat we willen doen, dus als ik morgen daar in Thaland aankom begint een super gaaf avontuur. We zitten nog nergens aan vast en kunnen de hele maand doen waar we zin in hebben. Ik ben erg benieuwd, een klein beetje zenuwachtige maar heb er heel veel zin in! Ik hou jullie op de hoogte... Dikke kus, Dees

Actief sinds 08 Juli 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11436

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 03 Mei 2015

Life in Burundi

28 Maart 2014 - 08 Augustus 2014

Stage in Uganda!

08 Juli 2009 - 08 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: